لوازم یدکی آریو S300

لوازم یدکی اریو

دارندگان خودروی آریو S300 به مرور به انواع لوازم یدکی آریو نیاز پیدا می کنند. فروشگاه سون پارت بزرگترین تامین کننده قطعات یدکی آریو توانسطه است تمامی لوازم و قطعات خودروی آریو S300 را در سراسر کشور در کوتاه ترین زمان به دست مصرف کنندگان ایین خودروی چینی برساند . همیشه قبل از خرید لوازم مورد نیاز باید اطلاعاتی درباره فروشگاه های معتبر لوازم و قطعات آریو داشته باشیم .مجموعه سون پارت با داشتن سایت معتبر و پاسخگوی سریع در تلاش هستند که با مشاوره دقیق در خدمت شما عزیزان باشند .

لوازم یدکی آریو S300 شرکت zoty موجود در فروشگاه شامل لوازم یدکی بدنه , موتوری و جلوبندی می باشد . فروشگاه سون پارت از زمان شروع واردات لوازم یدکی آریو  Z300 تا به امروز سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

در سراسر دنیا سالیانه میلیون ها خودرو تولید می شود و به صورت میانگین نیمی از این خودروها به کشورهای دیگر صادر یا واگذار می شود. کشور چین یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها در عرصه خودرو می باشد.اولین محصول کمپانی زوتی در سال 2008 خودروی NOMAD است که در نسخه قبلی‌اش از تکنولوژی و پیشرانه چندین سال قبل بهره جسته، اما در جدیدترین نسخه خود از طراحی پورشه کمک گرفته و به کشورهایی مانند هند صادر می‌کند.کمپانی زوتی یا همان ( زوتای ) یک برند نوظهور چینی می باشد که در سال 2012 با کپی برداری از تویوتا آلیون 2008 خودرو Z300 که جز خودروهای سدان سایز بزرگ است تولید کرد.در سال 2013 خودرو سازی سایپا مونتاژ زوتی z300 را با تغییر نام به آریو S300 را در خط تولید این شرکت راه اندازی کرد .

– طراحی خودروی آریو Z300

باید توجه داشت که نمونه‌های آریو در دو دسته دنده دستی و دنده اتوماتیک هستند که طراحی داخلی آن‌ها از نظر آپشن بیشتر باهم فرق دارد. طراحی نسخه دنده اتوماتیک جذاب و شیک‌تر است .

در قسمت طراحی پشت خودرو خلاقیت به خرج داده شده و چراغ‌های‌فرم دار بزرگ متناسب با بدنه قرار گرفته است. شیب ملایم در شیشه سمت عقب درب صندوق را کوچکتر کرده است. شیشه عقب ثابت بوده و با باز شدن درب صندوق عقب تغییر حالت نمی‌دهد. وجود چراغ بزرگ در عقب ماشین برای کاپوت مزاحمتی ایجاد نمی‌کند بلکه کاپوت با عرض زیاد خود جای زیادی را برای گذاشتن بار فراهم نموده است. وجود شب رنگ در طرفین سپر انتهای خودرو در یک نمونه استاندارد با اینکه زیبایی خاصی ندارد اما داشتن هماهنگی با چراغ‌ها در بخش عقب خودرو باعث شده حجیم این قسمت حجیم به نظر برسد.

داخل کابین آریو، فضای مناسبی برای قرارگیری پنج نفر و خانواده عالی است. نمایشگری که بر روی کنسول داشبورد قرار گرفته ظاهری ساده و قدیمی دارد. وجود تهویه هوای مطبوع، کامپیوتر سفری، تنظیم چهار جهته صندلی راننده، وجود سنسور پارک دنده عقب، GPS و سانروف از ویژگی‌های رفاهی این خودرو محسوب می‌شود. از دیگر تجهیزات خودروی آریو می‌توان به ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، کمربند ایمنی به تعداد پنج عدد، قفل خودکار درب ماشین هنگام سرعت یافتن خودرو همچنین قفل ایمنی کودک برای شیشه‌های عقب، داشتن چراغ مه شکن در قسمت عقب و جلویی آریو، گرم کن شیشه عقب پشت، وجود چراغ‌های LED در جلو و عقب خودرو با قابلیت تنظیم ارتفاع، ترمز ضد قفل ABS و EBD و ترمز دیسکی و چراغ‌های راهنما برای آینه بغل خودرو نام برد.

رنگ خاکستری و پلاستیک سخت موجود داخل کابین خودرو با اینکه حکم زیبایی را برای خودرو دارد اما جنس پلاستیک به کار رفته ضعیف و نامرغوب است.
طراحی آریو از روی خودروی ژاپنی تویوتا آلیون ژاپن است که طراحان ژاپنی چراغ‌های کشیده‌ جلو را در کنار جلو پنجره به خوبی قرار داده‌اند اما با تغییرات شرکت چینی در آن که خیلی کم دیده می‌شود زیبایی چهره آن را عوض نمی‌کند. وقتی از روبه‌رو به آن نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد که خیلی شبیه به کرولای 2012 است. کاپوت جلویی آریو صادف بوده و خطوط حجم دهنده‌ای ندارد. اسپرتی آن را از روی سپر هماهنگ چراغ اصلی که انحنای کوچکی دارد و فرم چراغ و کشیدگی تا روی گلگیر می‌شود احساس کرد. وسیله‌های براق فلزی به کار برده شده در جلوی پنجره و امتداد چراغ‌ها جذابیت منحصر بفردی را به ظاهر بدنه آریو بخشیده است. به خاطر وجود لامپ‌های اصلی درون چراغ که حلت هالوژنی دارند آن را شیک‌تر کرده و تعبیه مه شکن‌های کوچک داخل فضای سیاه رنگ اطراف سپر جلوه بهتری را خلق کرده است. انتظار بیشتر از این را با هزینه تمام شده برای تولید این خودرو که در دسته سدان قرار می‌گیرد نمی‌توان داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهدرباره ماپروژه هاتماس با ما